poniedziałek, 18 marca 2013

Denko z lutego

Zazwyczaj taki post ukazuje się na początku nowego miesiąca jednak pamięć jest zawodna dlatego przedstawiam denko lutego dopiero teraz.

1. Emulsja do higieny intymnej Intimea - tani kosmetyk, który nie przypadł mi do gustu. Więcej na temat tego kosmetyku możecie przeczytać Tu.

2. Szampon przeciwłupieżowy  Head & Shoulders - Poradził sobie z moim łupieżem, niestety jest napakowany chemią. Nie wiem czy kupię ponownie.

3. Żel pod prysznic Alverde z oliwką i wyciągiem z aloesa - Ładnie pachniał ale niestety tylko pod prysznicem, na skórze nie dało się go wyczuć, nie nawilżał, słabo się pienił, miał cudowny skład ale raczej nie kupię go ponownie.

4. Podkład Rimmel wake me up - Jest to moje drugie opakowanie. Niestety okazało się że jest on przyczyną mojej zapchanej buzi więc do niego nie wrócę.

5. Chusteczki nawilżające Tami baby - Kolejne zużyte opakowanie mówi samo za siebie. Kolejne opakowanie już kupione.

6. Krem do rąk 4 pory roku - Nie przypadł mi do gustu. W końcu udało mi się wykończyć ten okropny krem. Przeczytać więcej możecie na jego temat Tu.

7. Rexona - kolejne opakowanie, uwielbiam i tyle. Aby poczytać pochwały na temat tego kosmetyku wystarczy kliknąć

8. Płatki kosmetyczne Lilibe - Tanie a dobre. Przerzuciłam się po tym jak płatki z Biedronki uległy pogorszeniu. Jestem z nich zadowolona i mam już kolejne opakowanie.

9. Krem do ciała Balea - Niepochlebną opinie możecie przeczytać Tu, nie kupię ponownie.

6 komentarzy:

  1. Czytam tak o tym podkładzie Rimmel i nie mogę się zdecydować czy kupic czy nie?!

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam wiele głosów że ten podkład właśnie zapycha. ja od początku się z nim nie polubiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. O Balea i Alverde.. Jeszcze nic z tych firm - powszechnie zachwalanych- nie miałam. A podkład chciałam kupić ale oczywiście dla mnie na tę porę za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo tego ;) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej emulsji do higieny intymnej też nie znoszę:/ Ale za to krem jagodowy bardzo lubię... szkoda, że Tobie nie podpasował:(

    OdpowiedzUsuń
  6. spore to denko :) intuicja dobrze podpowiadała mi aby omijać ten płyn do higieny intymnej z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń