niedziela, 3 marca 2013

Balea Bodycreme Indian Chai

Tym razem przedstawiam nawilżający krem - mus do ciała Balea.


ZAPEWNIENIA PRODUCENTA
Delikatny nawilżający krem-mus do ciała o zapachu indyjskiej herbaty z wanilia i cynamonem. Dodatkowo wzbogacony olejkiem jojoba, chroniącym skórę przed wysychaniem, z dodatkiem witaminy E.Przeznaczony do codziennej pielęgnacji dla wszystkich rodzajów skóry. Nie zawiera alkoholu. Utrzymuje prawidłowe PH skóry.Przebadany dermatologicznie. Nie uczula i nie powoduje podrażnień. Nie zawiera oleju mineralnego ani barwników. 

SKŁAD
AQUA · ETHYLHEXYL STEARATE · MYRISTYL ALCOHOL · BUTYLENE GLYCOL · GLYCERIN · GLYCERYL STEARATE · STEARIC ACID · PALMITIC ACID · PHENOXYETHANOL · MYRISTYL MYRISTATE · PARFUM · TOCOPHERYL ACETATE · SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL · POTASSIUM CETYL PHOSPHAT · CERA MICROCRISTALLINA · CAPRYLYL GLYCOL · DIMETHICONE · SODIUM CARBOMER · LINALOOL · LIMONENE.

KONSYSTENCJA
Konsystencja jest dość rzadka przez co kosmetyk był bardzo niewydajny

DOSTĘPNOŚĆ I CENA
Cena to około 10 zł za 200 ml. Możemy go dostać w drogeriach DM lub na allegro.


PODSUMOWANIE
Szczerze powiedziawszy ten produkt szału u mnie nie zrobił. Zapach był dość mocny i czasami męczył. Przez swoją rzadką konsystencję był bardzo niewydajny. Nawilżenie całkiem przeciętne, nie sprawdzi się u osób, które mają skórę suchą. Nie spowodował u mnie podrażnień po depilacji. Lubię balsamy/ masła w słoiczkach, ponieważ można bez problemu wykorzystać produkt do końca. Jest to wersja limitowana ale nie skusiłabym się na ten kosmetyk ponownie.

zalety:
-cena
-opakowanie

wady:
-zbyt mocny zapach
-słabe nawilżenie
-wydajność
-dostępność

OCENA 1/6


13 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad jego kupnem, ale może lepiej, że zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja miałam nadzieje, że zapach będzie chwilowy, wtedy bym kupiłą, bo co za dużo to nie zdrowo, ale jednak zrezygnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodziewałam się czegoś lepszego po tym produkcie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu szkoda że jest taki nieciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem ogromnie ciekawa tego zapachu, wydaje mi się, że może mi się podobać...

    OdpowiedzUsuń
  6. przewaznie dziewczyny chwala ta marke a tu takie rozczarowanie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze ,zę spodziewałam się jakiegoś super efektu a tutaj taki psikus

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro zapach mocno intensywny, to mógłby mi się podobać. Chociaż nie wiem czy wanilia by mnie nie męczyła.

    OdpowiedzUsuń
  9. spojrzałam na opakowanie i wiedziałam, że zapach na pewno będzie intensywny
    bingo! widzę że trafiłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też nie wszystkie zapachy odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zapach cynamonu:) Nie widziałam w ofercie tego kremu, był jedynie peeling, ale może coś przeoczyłam...

    OdpowiedzUsuń