niedziela, 3 marca 2013

Balea Bodycreme Indian Chai

Tym razem przedstawiam nawilżający krem - mus do ciała Balea.


ZAPEWNIENIA PRODUCENTA
Delikatny nawilżający krem-mus do ciała o zapachu indyjskiej herbaty z wanilia i cynamonem. Dodatkowo wzbogacony olejkiem jojoba, chroniącym skórę przed wysychaniem, z dodatkiem witaminy E.Przeznaczony do codziennej pielęgnacji dla wszystkich rodzajów skóry. Nie zawiera alkoholu. Utrzymuje prawidłowe PH skóry.Przebadany dermatologicznie. Nie uczula i nie powoduje podrażnień. Nie zawiera oleju mineralnego ani barwników. 

SKŁAD
AQUA · ETHYLHEXYL STEARATE · MYRISTYL ALCOHOL · BUTYLENE GLYCOL · GLYCERIN · GLYCERYL STEARATE · STEARIC ACID · PALMITIC ACID · PHENOXYETHANOL · MYRISTYL MYRISTATE · PARFUM · TOCOPHERYL ACETATE · SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL · POTASSIUM CETYL PHOSPHAT · CERA MICROCRISTALLINA · CAPRYLYL GLYCOL · DIMETHICONE · SODIUM CARBOMER · LINALOOL · LIMONENE.

KONSYSTENCJA
Konsystencja jest dość rzadka przez co kosmetyk był bardzo niewydajny

DOSTĘPNOŚĆ I CENA
Cena to około 10 zł za 200 ml. Możemy go dostać w drogeriach DM lub na allegro.


PODSUMOWANIE
Szczerze powiedziawszy ten produkt szału u mnie nie zrobił. Zapach był dość mocny i czasami męczył. Przez swoją rzadką konsystencję był bardzo niewydajny. Nawilżenie całkiem przeciętne, nie sprawdzi się u osób, które mają skórę suchą. Nie spowodował u mnie podrażnień po depilacji. Lubię balsamy/ masła w słoiczkach, ponieważ można bez problemu wykorzystać produkt do końca. Jest to wersja limitowana ale nie skusiłabym się na ten kosmetyk ponownie.

zalety:
-cena
-opakowanie

wady:
-zbyt mocny zapach
-słabe nawilżenie
-wydajność
-dostępność

OCENA 1/6


13 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad jego kupnem, ale może lepiej, że zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja miałam nadzieje, że zapach będzie chwilowy, wtedy bym kupiłą, bo co za dużo to nie zdrowo, ale jednak zrezygnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też raczej go nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodziewałam się czegoś lepszego po tym produkcie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu szkoda że jest taki nieciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem ogromnie ciekawa tego zapachu, wydaje mi się, że może mi się podobać...

    OdpowiedzUsuń
  7. przewaznie dziewczyny chwala ta marke a tu takie rozczarowanie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze ,zę spodziewałam się jakiegoś super efektu a tutaj taki psikus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też spodziewałam się czegoś lepszego.

      Usuń
  9. Skoro zapach mocno intensywny, to mógłby mi się podobać. Chociaż nie wiem czy wanilia by mnie nie męczyła.

    OdpowiedzUsuń
  10. spojrzałam na opakowanie i wiedziałam, że zapach na pewno będzie intensywny
    bingo! widzę że trafiłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też nie wszystkie zapachy odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię zapach cynamonu:) Nie widziałam w ofercie tego kremu, był jedynie peeling, ale może coś przeoczyłam...

    OdpowiedzUsuń