czwartek, 11 lipca 2013

Post informacyjny

Moja długa nieobecność spowodowana jest przeprowadzką i wszystkim co z nią związane. Obecnie wróciłam na kilka chwil w swoje rodzinne strony, czyli do Jeleniej Góry. 

Mam zamiar wprowadzić kilka zmian na blogu, chociażby dodając nowe zakładki takie jak: "starcie tytanów", w której będę umieszczać recenzję dwóch produktów o takim samych przeznaczeniu lecz różnych firm. Kolejna zakładka to "barachełka" w której znajdą się posty z produktami niewartymi zakupu. Ostatnia zakłada nosi nazwę "na luzie", w której odnajdziecie troszkę z mojego życia prywatnego.

W planach mam również zmianę banera oraz szablonu bloga. Zmieli się również sposób opisywania produktów i wystawiania im ocen. Już niebawem pierwszy post, który mam nadzieję Wam się spodoba.

1 komentarz:

  1. właśnie coś mi się pozmieniało i nie poznałąm ;)
    bynajmniej czekam na nowy post aby zobaczyć nowy sposób recenzowania :)
    a szablon bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń