wtorek, 25 czerwca 2013

Garnier wygładzające mleczko do ciała z olejkiem mango

W ten deszczowy dzień chcę poinformować, iż od przyszłego miesiąca powstanie nowa zakładka na blogu, mam nadzieję, że się spodoba. Dziś chcę się podzielić opinią na temat mleczka do ciała Garnier.


ZAPEWNIENIA PRODUCENTA
Lekka i szybko wchłaniająca się formuła mleczka została wzbogacona o olejek mango i L - Bifidus, aby wygładzić skórę i sprawić, by stała się miękka. Skóra dłużej utrzymuje optymalny poziom nawilżenia. 

Rezultat: bardziej gładka, miękka skóra, nawilżona przez 24 godziny.Udowodniona skuteczność już po 7 dniach stosowania. 

SKŁAD
Aqua, Paraffinum, Liquidum / Mineral Oil, Glycerin Elaeis Guineensis Oil / Palm Oil, Peg 100 Stearate, Glyceryl, Dimethicone, Cetearyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Bifida Ferment Lysate, Carbomer, Citral, Linalool, Mangifera Indica Seed Oil / Mango Seed Oil, Methylparaben, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Xanthan Gum, Gluconate, Parfum.

KONSYSTENCJA
Jak ukazuje poniższe zdjęcie produkt jest dość rzadki, lecz bardzo wydajny.


DOSTĘPNOŚĆ I CENA
Można go dostać w większości sklepów za około 16 zł za 400 ml.

PODSUMOWANIE

To mleczko ma cudowny zapach, który pozostaje jakiś czas na skórze. Mleczko ma dość rzadko konsystencję lecz jest na prawdę bardzo wydajne. Produkt bardzo szybko się wchłania pozostawiając delikatny film, ale też nie jakiś nachalny. Niestety nie radzę smarować ogolonych nóg tym produktem, ponieważ spowoduje szczypanie i pieczenie skóry. Jeśli chodzi o nawilżenie to w przypadku mojej normalnej skóry spisuje się całkiem dobrze, lecz nie polecam osobom, które mają ogromny problem z przesuszeniami, bo może sobie ten produkt nie poradzić. Nie jestem wyjątkową fanką mleczek ale z tym się polubiłam.


zalety:

-zapach

-szybko się wchłania

-dobrze nawilża (w przypadku skóry normalnej)

wady:

-nie nadaje się do stosowania po goleniu

-zostawia delikatny film

OCENA 4/6

4 komentarze:

  1. Nie dla mnie ma Parafinę na drugim miejscu w składzie więc lepiej go unikać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego mleczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam to mleczko, ale z aloesem i moje nie podrażniało mojej skóry po goleniu. Aż dziwne, powiem Ci szczerze! Pierwszy raz o tym słyszę w wypadku tego mleczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazje używać tego mleczka, ma niesamowity zapach:)

    OdpowiedzUsuń