poniedziałek, 3 grudnia 2012

Denko i zakupy

1. Krem do mycia twarzy z wyciągiem z dzikiej róży Alterra - recenzja tu, nie kupię więcej.
2. Acne Cream Novaclear - recenzja tu, więcej u mnie nie zagości.
3. Sensual oliwka łagodząca podrażnienia po depilacji - dobrze nawilża i łagodzi podrażnienia a do tego ma ładny zapach.
4. Luksja Choco Płyn do kąpieli Czekolada i Pomarańcza - recenzja tu, na pewno kupię ponownie.
5. Chusteczki Dada - niestety nie przypadły mi do gustu, są zbyt śliskie. Mają ładny zapach ale to nie wystarczy by kupić je ponownie.
6. Odżywka do włosów Pantene - nic specjalnego, ani nie odbudowała ani szkody nie wyrządziła. Więcej u mnie nie zagości.
7. Maron malinowa płukanka do włosów -  cudów nie zdziałała, recenzja tu

Teraz czas na zakupy, których dawno tu nie było. Teraz postaram się je umieszczać regularnie. Nie ma tego dużo ponieważ chcę wszystkie zapasy zużyć bo czeka mnie dostawa kosmetyków z Niemiec.
1. Floslek żel ze świetlikiem lekarskim - jak na razie dobrze się sprawuje.
2. Rexona -  standardowy kosmetyk w mojej kosmetyczce.
3. Isana krem do rąk kwiat pomarańczy - ma ładny delikatny zapach, noszę go ze sobą na uczelnię i jak na razie jestem zadowolona.
4. Szampon do włosów Babydream - moja 3 butelka, niestety przestał się u mnie sprawdzać.
5. Zmywacz do paznokci Bebeauty - nic nie mogę jeszcze o nim powiedzieć bo nie używałam.
6 i 7. Lakiery do paznokci Safari 47 i 25 -  Fioletowy bardzo ładnie wygląda na paznokciach, co do tego drugiego nie jestem na razie przekonana.
8. Lakier do paznokci simple beauty mini 282 - jak na razie jestem z niego zadowolona choć nie utrzymuje się długo na paznokciach.

9 komentarzy:

  1. czekam z niecierpliwością na zapowiedziane recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojawią się w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja chętnie przeczytam opinię o zmywaczu z biedry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go przetestuję to na pewno o nim napiszę :)

      Usuń
  4. Uwielbiam tą Luksję :)) świetny zapach i super cena :)

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Poluję na tą luksję :), nie ma to jak pyszny zapach podczas kąpieli/prysznica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są lakiery Safari; kupiłam nad morzem bo były tanie a u mnie na paznokciach wytrzymywały tydzień !! i to grzebania w piach z córcią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety słabo się sprawdziły dlatego powędrowały do kosza.

      Usuń