piątek, 3 maja 2013

Żel do mycia twarzy Pollena Eva z ekstraktem z czerwonej koniczyny

Jakiś czas temu pokazywałam mój KWC jeśli chodzi o żel do mycia twarzy. Nie byłabym jednak sobą gdybym od czasu do czasu nie spróbowała czegoś nowego. Żel Pollena Eva kupiłam w Rossmanie na jakieś promocji. Parę dni temu wykończyłam opakowanie i chcę się podzielić moimi spostrzeżeniami na temat tego kosmetyku.


ZAPEWNIENIA PRODUCENTA
Oparty na delikatnych substancjach myjących dokładnie i głęboko oczyszcza skórę, nie naruszając bariery ochronnej naskórka. Alantoina, sok z aloesu oraz substancje czynne zawarte w ekstrakcie z czerwonej koniczyny działają kojąco i łagodząco na skórę twarzy. Nie zawiera mydła.

Efekty codziennego stosowania żelu:

- pozwala dłużej utrzymać matowy wygląd skóry,

- nadaje skórze elastyczność oraz odpowiednie nawilżenie,

- działa witalizująco i tonizująco.

SKŁAD

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Glycerin, Sodium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Allantoin, Trifolium Pratense (Clover) Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Parfum, Lactic Acid, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone / Methylisothiazolinone, Propylene Glycol, Tetrasodium EDTA, Limonene, Linalool.

KONSYSTENCJA
Produkt jest rzadki i bardzo ciągnący się.

DOSTĘPNOŚĆ I CENA
Cena to około 10 zł za 150 ml. Można go dostać w większości sklepów i drogerii.


PODSUMOWANIE
Jest to kosmetyk w którym bardzo irytują mnie dwie rzeczy. Po pierwsze jego konsystencja, przez którą kosmetyk w większości się marnuje. Po drugie po umyciu nim twarzy cera była bardzo ściągnięta i potrzebowała nawilżenia. Jeśli chodzi o mycie to radzi sobie całkiem dobrze, na szczęście nie szczypie w oczy.  Ot taki sobie żel zwyklaczek. Raczej do niego nie powrócę bo niczym mnie nie ujął. Jest wiele żeli w podobnej cenie, które sprawdzają się o wiele lepiej.

zalety:
-ładnie domywa twarz z zanieczyszczeń
-nie podrażnia oczu

wady:
-konsystencja
-ściąga i powoduje delikatne wysuszenie

OCENA 3/6

5 komentarzy:

  1. Nie zachęca ten krem, ojj nie

    OdpowiedzUsuń
  2. też posiadam ten żel , ale u mnie się super sprawdził bo przyczynił się do zmniejszenia widoczności porów na moim nosie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli ściąga pory, to miło z jego strony, dla mnie to plus:)
    Chyba, że mówisz o nieprzyjemnym napięciu skóry...

    OdpowiedzUsuń