sobota, 5 stycznia 2013

Joanna peeling antycelulitowy z imbirem

Dzisiaj podzielę się moimi spostrzeżeniami na temat peelingu antycelulitowego z imbirem firmy Joanna.


ZAPEWNIENIA PRODUCENTA
JOANNA Peeling Antycellulitowy z Imbirem Gruboziarnisty doskonale wygładza i odświeża ciało. Zawiera ekstrakt z imbiru oraz czynniki o działaniu antycellulitowym. Dzięki specjalnie dobranym drobinkom ścierającym usuwa zanieczyszczenia oraz martwe komórki naskórka. Znakomicie przygotowuje skórę do przyjęcia kosmetyków pielęgnacyjnych.

Wspaniałe rezultaty:
- Skóra oczyszczona i odświeżona
- Bardziej jędrna i elastyczna
- Przyjemnie pachnąca.


SKŁAD
Aqua, Polyethylene, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Lecithin, Caffeine, Ruscus Aculeatus Extract, Tea-Hydroiodide, Propylene Glycol, Herera Helix Extract, Carnitine, Escin, Tripeptide-1, Hondrus Crispus Extract, Xanthan Gum, Triethanolamine, Polyquaternium-7, Disodium EDTA, Butylene Glycol, Zingiber Officinale Extract, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Synthetic Wax, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI:47005, CI:16255, CI:77499.

KONSYSTENCJA
Ma gęstą konsystencję w której zatopione są drobinki ścierające.


DOSTĘPNOŚĆ I CENA
Około 5 zł za 100 ml. Można je dostać w wielu drogeriach np. natura oraz na stronie internetowej Joanny tu


PODSUMOWANIE
Niestety muszę zacząć od minusów tego produktu. Gdy tylko otworzyłam produkt od razu odłamała mi się zakrętka. ( Gdy miałam inne wersje to tego problemu nie było ). Myślałam, że ten peeling będzie na prawdę ostry i trochę zwlekałam by go przetestować. Nic bardziej mylnego. Peeling owszem jest gruboziarnisty ale nie jest zbyt ostry. Działania antycelulitowego nie ma co się spodziewać. Co do jego działania jestem bardzo zadowolona robił to, co powinien czyli zdzierał martwy naskórek, wygładził moją skórę. Świetnie nadaje się również jako peeling do rąk. Do twarzy jest zbyt ostry. Na jego korzyść przemawia  małe opakowanie, które świetnie nada się na wyjazd, przeźroczysta butelka dzięki czemu wiemy ile zostało jeszcze produktu,niska cena oraz zapach, który umila stosowanie produktu. Mimo małej pojemności wystarczył mi na miesiąc stosowania ( używałam 3- 4 razy w tygodniu ). Pod koniec opakowania jest problem z wydobyciem resztek ale można dolać wody i problem znika. Na pewno powrócę do tego peelingu ale wypróbuję inne wersje zapachowe.

zalety:
-cena
-zapach
-konsystencja
-wydajność
-działanie

wady:
-zakrętka, która się odłamała
-brak działania antycelulitowego


OCENA 4,5/6


Produkt dostałam do testów od firmy Joanna  jednak nie miało to wpływu na moją ocenę. 

6 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że są peelingi z Joanny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tylko jeden peeling z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ich peelingi - szczególnie wersję truskawkową i żurawinową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tych wersji zapachowych jeszcze nie miałam ale pierw muszę wykończyć swoje zapasy.

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa jestem zapachu, szkoda że ta wersja jest tak słabo dostępna

    OdpowiedzUsuń