niedziela, 13 stycznia 2013

Flos Lek żel ze świetlikiem do powiek i pod oczy

Niestety sesja zbliża się wielkimi krokami dlatego posty są wstawiane tak rzadko. Mam nadzieję, że niedługo się to zmieni. Chcę dzisiaj opisać kosmetyk, który niestety okazał się bublem.


ZAPEWNIENIA PRODUCENTA
Preparat do pielęgnacji okolic oczu. Zawiera aktywny wyciąg ze świetlika lekarskiego o działaniu kojącym. Usuwa zmęczenie, ból oczu, łzawienie. Przynosi ukojenie i ulgę oczom: podpuchniętym, podrażnionym kurzem, słońcem, niewłaściwym makijażem. Nawilża i wygładza skórę, przywraca jej jędrność i elastyczność. 

SKŁAD
Aqua, Propylene Glycol, Butylene Glycol, Panthenol, Euphrasia Officinalis Herb Extract, Ethoxydiglycol, Chamomilla Recutica (Matricaria) Flower Extract, Glucose (and) Bisabol, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Carbomer, Triethanolamine, Imidiazolidinyl Urea, Methylparaben 

KONSYSTENCJA
Żółta, żelowa konsystencja.

DOSTĘPNOŚĆ I CENA
Można go kupić za około 6 zł  za 10 g. Dostaniemy go w drogerii Natura.

PODSUMOWANIE
Produkt po nałożeniu na powieki i pod oczy nie nawilża, nie przynosi żadnego ukojenia a wręcz robi krzywdę bo skóra zaczyna szczypać i palić. Oczy zaczynały mi aż łzawić. Robiłam parę podejść do tego produktu i zawsze było tak samo.  Oddałam go chłopakowi u którego takie objawy nie wystąpiły. Więcej się na niego nie skuszę.

zalety:
-cena

wady:
-nie nawilża
-nie przynosi ukojenia
-powoduje szczypanie miejsca, gdzie nałożyliśmy żel oraz łzawienie oczu


OCENA 1/6

6 komentarzy:

  1. Ojej. Może trafiłaś na jakiś wadliwy egzemplarz?
    Uwielbiam ten żel, ponieważ nie podrażnia mi oczu a przy noszeniu soczewek jest to ważne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co czytałam to nie tylko u mnie wystąpiły takie objawy. Sprawdzałam datę ważności i wszystko z nim ok. Może spróbuję jakąś inną wersję.

      Usuń
  2. o chyba się jednak na niego nie zdecyduję.
    zapraszam na moj poczatkujący blog http://kosmetyczkapelaski.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja lubię te żele ze świetlikiem

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam ze świetlikiem i rumiankiem i wczoraj po pierwszym użyciu też czułam pieczenie (nawet powiedziałabym, że lekkie palenie), ale mam podrażnioną skórę, więc póki co myślę, że to przez to :/ z nawilżenia po nocy jestem zadowolona i mam wrażenie, ze trochę załagodził podrażnienia :)

    OdpowiedzUsuń