niedziela, 4 listopada 2012

Denko października

Mamy początek nowego miesiąca więc przyszedł czas na projekt denko, który w tym miesiącu jest dość skromny.


1. Żel pod prysznic Miro - Nie przypadł mi do gustu jego zapach, który był mydlany. Skończył jako mydło do rąk.

2. Sól do kąpieli Wellness Beauty - Umilacz kąpieli, dość ładnie pachnie, tworzy delikatną pianę i jest niedrogi. Jeszcze nie raz zagości u mnie w łazience

3. Peeling do ciała BeBeauty o zapachu mango - Zużyłam całe opakowanie ale na tą wersję zapachową się nie skuszę, ponieważ śmierdział okropnie sztucznie. 

4. Oliwka dla dzieci Bambino - Świetnie nawilża ciało, w okresie zimowym wolę używać oliwek niż balsamów. Kupię następną ale spróbuję teraz z innej firmy.

5. Garnier mineral o zapachu kokosa - Lubię kulki garniera bo dobrze chronią przed nieprzyjemnym zapachem, ta była chwilową odskocznią od Rexony. Na pewno zakupię następną kulkę.

6. Chusteczki nawilżające Babydream - Mają delikatny zapach, niewygórowaną cenę, nie wysychają w opakowaniu więc na pewno kupię ponownie.

7. Essence błyszczyk Stay with me - Całkiem fajny błyszczyk, nie klei się zbyt mocno, nadaje delikatny kolor na ustach, niedrogi więc na pewno kupię ponownie.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ladna jakosc zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie takie skromne to denko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taki sam błyszczyk :)

    zapraszam do mnie :*
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  4. Błyszczyk z Essence- Stay with me jest moim ulubieńcem, mam w dwóch odcieniach i chętnie po nie sięgam :))

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest tak źle - trochę tego się nazbierało. Ja też w październiku zużyłam ten błyszczyk z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię ten błyszczyk z Essence i oliwkę Bambino :) reszty nie testowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tę sól do kąpieli Wellness&Beauty :) Ma ciekawy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bambino- jedna z moich ulubionych oliwek, a co do chusteczek babydream średnio byłam z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń