środa, 15 sierpnia 2012

Garnier Essentials żel oczyszczający do skóry normalnej i mieszanej

Każda z nas lubi mieć gładką, oczyszczoną, "promienną" cerę. Producenci prześcigają się w wymyślaniu haseł reklamowych by tylko zachęcić do kupna ich produktów. Jakiś czas temu właśnie dzięki reklamie skusiłam się na ten oczyszczający żel do skóry normalnej i mieszanej.

  
 (Produkt już wykończyłam)
ZAPEWNIENIA PRODUCENTA
Formuła żelu łączy składniki oczyszczające z oczyszczającym ekstraktem z winogron i prowitaminą B5. Usuwa zanieczyszczenia znajdujące się na powierzchni skóry (pozostałości makijażu, toksyny, kurz). Skóra jest czysta, wygładzona i odświeżona, może lepiej oddychać.

SKŁAD
Aqua, Lauryl Betaine, PEG-8, Sodium Laureth Sulfate, Hammamelis Virginiana/Witch Hazel Extract, Mentha Piperita/Peppermint Leaf Extract, Panthenol, Salicylic Acid, Tocopheryl Acetate, Vitis Vinifera/Grape Friut Extract, Citric Acid, Hexylene Glycol, Menthoxypropanediol, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Sodium Cocoamphocetate, Tetrasodium EDTA, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Methylparaben, Phenoxyethanol, Propylparaben, Parfum, Benzyl Salicytate, Limonene, Linalool

KONSYSTENCJA 
Jest gęsta i treściwa. Aby umyć całą twarz wystarczy jedno naciśnięcie pompki.


DOSTĘPNOŚĆ I CENA
Koszt to 12 zł za 200ml, dostać go można prawie w każdym sklepie.

PODSUMOWANIE
Żel słabo oczyszcza i wygładza skórę. Trzeba uważać na oczy gdy się nim myje twarz, ponieważ bardzo szczypie w oczy. Średnio zmywa makijaż. Po umyciu żelem twarzy należy nawilżyć skórę kremem tak, aby pozbyć się uczucia "ściągnięcia". Podczas korzystania z żelu Garniera nie zauważyłam poprawy cery.  Na mojej skórze mieszanej kompletnie się nie sprawdził.

zalety:
* wydajny
* zapach
* pompka

wady:
* szczypie w oczy
* brak poprawy cery ( dalej pojawiają się niedoskonałości )
* powoduje uczucie ściągnięcia

OCENA 1.5/6

3 komentarze:

  1. Ja jednak pozostanę wierna swojemu żelowi z wyciągiem z zielonej herbaty z Oriflame. Ogólnie Garnier ma w swojej ofercie pare mega bubli, to też Twoje ocenia mnie nie dziwi ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj właśnie zakupiłam ten żel, bo był ta 7,35zł:D Mam cerę mieszaną w kierunku na tłustą. Już raz umyłam nim i też zauważyłam, że szczypie w oczy i ściąga skórę.
    Zobaczymy, jak będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie lepiej się sprawdzi niż u mnie i czekam na dalsze relacje z jego użytkowania :)

      Usuń