poniedziałek, 30 lipca 2012

Alterra granat i aloes odżywka

Każdemu marzą się silne, zdrowe i super lśniące włosy. Szukamy jak najtańszych produktów spodziewając się zaskakujących  efektów. Jednym ze sposobów na piękne włosy jest odżywka. Tym razem prześledzimy działanie Alterry.


ZAPEWNIENIA PRODUCENTA
W odżywce zostały wykorzystane wybrane składniki najlepszej jakości. Wysokowartościowa kompozycja roślinna z ekstraktem z aloesu, granatu i kwiatu akacji pielęgnuje, nawilża oraz wzmacnia zmęczone, suche i zniszczone włosy.
Produkt:
- wolny od syntetycznych barwników, aromatów i konserwantów,
- bez silikonów, parafiny i innych produktów naftowych,
- przebadany dermatologicznie,
- wegański

SKŁAD
Aqua, Alcohol*, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Glycine Soja Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbardensis Extract*, Acacia Farnesiana Extract*, Lauroyl Sarcosine, Sodium Lactate, Hydroxyethylcellulose, Carthamus Tinctoris Oil*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil
Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**,
 
* Składniki z certyfikatem rolnictwa ekologicznego
** Naturalne olejki eteryczne

KONSYSTENCJA
Jest gęsta, nie spływa z włosów. Swoją konsystencją przypomina bardziej maskę niż odżywkę.


DOSTĘPNOŚĆ I CENA
Sklepy Rossman, cena 8,99 zł za 200ml( na promocji za 6,99 )

PODSUMOWANIE
Ogólnie jestem zadowolona z tej odżywki. Posiada opakowanie, które można postawić do góry dnem dzięki czemu łatwo można do końca wykorzystać odżywkę. Moje włosy są po niej wygładzone i łatwo się rozczesują. Nawilżenie włosów jest niewielkie.

zalety:
- wydajna
- delikatny zapach,
- przyjazny skład,
- łatwość w rozczesywaniu włosów,
- nadaje włosom blask

wady:
- może obciążyć włosy
- słabo nawilża

OCENA 4.5/6
O

13 komentarzy:

  1. Ja mam takie mini opakowanie tej odżywki. Niby ją lubię, ale faktycznie słabo nawilża włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywki nie miałam ale maseczkę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kończę już wersję morela i pszenica. Polecam ci pod koniec opakowania dolać do środka trochę wody i porządnie wymieszać zobaczysz ile produktu uzyskasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za radę :) Na pewno skorzystam. A jak sprawuje Ci się wersja z morelą i pszenicą?

      Usuń
  4. Alterry wyglądają bardzo kusząco. :)
    Przy okazji zapraszam na konkurs do siebie jakbyś miała ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z alterry póki co miałam jedynie pomadkę rumiankową i olejek z papają - oba produkty bardzo polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. polecam również odżywkę z Morelą i Pszenicą Alterry. :) wersję z granatem i aloesem zamierzam wypróbować w najbliższym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z tej serii chcę kupić maskę do włosów, odżywki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mialam jeszcze nic z alterry do wlosow, ale pewnie kiedys po nie siegnę skuszona recenzjami :P Tak apropo bardzo ładny blog i przejrzyste notki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar jeszcze szampon z Alteryy przetestować, dziękuję za miłe słowo :)

      Usuń
  10. lubię tą odżywkę i szampony Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zamierzam kupić po raz pierwszy osławioną odżywkę bardzo jestem jej ciekawa
    zapraszam również do mnie na moje powitalne rozdanie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń